panorama

21.05.2013 16:02

.V předminulé hodině PGR jsme byli fotit. Za úkol jsme měli tentokrát fotit panorama. To byl docela lehký úkol, ale v další hodině jsme měli nafocenéfotky skládat. Což už tak lehké nebylo.

Pracovali jsme v programech Panorama Perfect Lite, Autostitch a v online-ovým programem (bohužel nevím jak se jmenuje). 

Práce v prvním programu - Panorama Perfect Lite - byla nejtěžší, protože jsme si v tomto programu museli přechody mezi fotkami upravovat sami. Tento program se mi nezdál na používání těžký, ale než sem si na něj zvykla, tak mi to chvilku trvalo. Výsledek se může zdát trošku kostrbatý, ale to je na tom to hezké, že je vidět ruční práce. Jinak se mi práce v tomto programu líbyla, bylo to sice náročnější, ale zase je to dělané ručně. 

Práce v obou zbývajících programech byla jednoudochá. V podstatě jste do těchto programů, jen nahráli fotky a program, už je za vás pospojoval dohromady. Výsledek je skoro dokonalí, ale mě se to zdá - právě kvůli té dokonalosti - nudné. Pro rychlou a snadnou práci jsou tyto programi určitě úžasné, ale já mám radši, když si to udělám sama. 

Takže mě nejvíce vyhovovala práce v programu Panorama Perfect Lite.

Tady je fotka upravená v programu Panorama Perfect Lite:

A tady je fotka upravené v jednom ze zbívajících programů:

—————

Zpět