panografie

25.04.2013 10:53

V posleední hodině PGR jsme používali techniku zvanou Panografie. Nikdy dřív sem sice o tétéo technice nec neslišela, ale jsem ráda, že jsme jí dělali.

 Pracovali jsme jako vždy v programu Gimp. Po technické stránce mi tato práce přišla docela lehká. ale po umělecké to bylo horší. Jelikož se o umění zajímám, tek pro mě bylo docela těžké posládat dílky fotografie tak, aby to vypadalo hezky a přitom to technicky sedělo.

Ale jinak se mi tato práce velmi líbila a jsemvelice ráda, že jsme ve škole tuto techniku učili. Tento úkol mi vnukl nápad na domácí práci, kterou bych mohla dát k přijímacimu řízení na střední školu. Takže chci poděkovat učitelům ( paní učitelce Sedláčkové a panu učteli Šatrovi), že jsme mě tuto techniku naučili.

A tady jsou - jako vždy - moje konečné práce.

A ještě jsme měli za úkol najít na internetu obrázek zhotovený stejnou technikou, tekže tady je:

zdroj:https://www.mareenfischinger.de/places/panography/

—————

Zpět