Koláž fotografie

01.03.2013 12:30

V minulé hodině PGR jsme Znovu pracovali s programem Gimp. O sobě si myslím že si s programi an úpravu fotografií docela rozumím, ale i přes to mě program Gimp přesvědčil , že to tak není. Na mě je tebnto program, až moc chaotický. Ale pevně doufám, že s ním časm naučím.

V poslední hodině jsme dělali fotokolž ze tří obrázků. Tento úkol my ze začtku přišel jako lehká práce, ale můj názor se rychle změnil. Občas i ta práce, která vypadá lehce, můžebýt hodně obtížná a tady to platí sto procentně.

Nevim jak se mi to povedlo ale asi sem ve spěchu obrázek neuložila nebo jsem ho uložila na nějaké místo kam bych to nečekala. Proto se omlouvám, že jsem ho neodevzdala.

No sice jsem ho neodevzdala při hodině PGR, ale teď jsem měla šanci si ho dodělat atak jsem ho odezdala.

A tady je výsledek, který jsem vyrobyla za jednu vyučovací hodinu. No dalo to sice dost práce, ale to tu.

—————

Zpět