Art Rage studio - tajemný svět v podzemí

01.03.2012 19:53

Jak začít? No jako vždy po PGR sem musím vyvěsit svůj výtvor. Nejsem z toho moc nadšená, ale musím to udělat. Takže i tentokrát jsme pracovali s grafickými tablety v programu Atr Rage. Tentokrát si na nás vymyslely zas něco co mi nejde, ale myslím že se mi to i přes to docela podařilo. Měli jsme na malovat sklep s různým potrubím, myšmi, pavouky a spínači. Namlovat jsme t měli jen s pomocí tužky, válečku a voskovky. Poturbí bývá rovné a jelikož jsme nemohli použít pravítko tak to tak i vypadalo. Jó a měli jsme k tomu napsat článek, lépe řečeno takové povídáni co se asi na obrázku děje.

 

Sedím  si takhle v klidu doma (jemi cca. 7 let), mamka se v kuchyni hádá s bráchou ať dojde dolů do sklepa pro sklenici okurek k večeři. Brácha samozřejmě odmítá a nadává, proč tam nemůžu dojít já. Mamka bohužel na ten návrh přistuopí, jde za mnou a pronese "Klárko už jsi dost velká jdi do sklepa a přines jednu sklenici okurek." Nic nenamítám , protože nevím co mě tam dole čeká. Jdu pomalu ze schodů, už jsem skoro dole a zjistím že žárovka u sklepa praskla.Pomalu zasouvám klíč do zámku a otvírám dveře. Šourám se pomalu k naší kabině a tu se najednou podívám do prava a spatřím tajemnou černoou místnost do které jsou náhodou otevřené. Jsem zvědavá, takže se tam du kouknout aco nevidím. Leknu se a běžím rychle nahoru za mamkou a všechno jí vysvětlím a nakreslím to.

—————

Zpět